نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

نتایج هفته پنجم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران | صدر جدول لیگ‌یک در دست مدعیان

  • کد خبر: ۵۲۹۲۹
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
نتایج هفته پنجم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران | صدر جدول لیگ‌یک در دست مدعیان
هفته پنجم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۹ مسابقه به پایان رسید و تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد صدر جدول این بازی‌ها را تا‌اینجای‌کار به نام خود بزند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در رقابت‌های دیروز، آبی‌پوشان خوزستانی موفق شدند با یک‌گل از سد آرمان‌گهر بگذرند.
 
جدال تیم‌های فجرسپاسی و پارس جنوبی جم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پارسی‌ها فعلا سکوی دوم جدول را به خود اختصاص دهند. شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت، دیروز مقابل قشقایی با یک گل به برتری رسید تا به رده سوم جدول صعود کرده و خودش را در قامت یک مدعی معرفی کند.


صدرنشینی استقلال اهواز در دقیقه‌۹۵

استقلال خوزستان که تا‌به‌اینجا با عملکردی خوب، خود را به صدر جدول رسانده است، این هفته نیز موفق شد از سد آرمان‌گهر عبور کند و حالا برای ادامه راه باید با برنامه‌ریزی بهتر، خودش را صدرنشین نگه دارد. شاگردان خلیفه‌اصل البته دیروز در مصاف با آرمان‌گهر سیرجان کار ساده‌ای در پیش نداشتند و تا دقایق پایانی بازی حتی به تساوی هم راضی بودند، اما سجاد جانفزا در دقیقه‌۹۵ و از روی نقطه پنالتی موفق شد تیمش را به پیروزی در این مسابقه برساند و صدر جدول را فعلا برای این تیم بیمه کند. آرمان‌گهر سیرجان همچنان در کسب نتیجه گیری عملکردی سینوسی دارد و در این بازی هم موفق نشد به کامیابی برسد.


پارس در حافظیه زمین‌گیر شد

پارس جنوبی جم که با محمد نصرتی شروع خوبی در بازی‌های این فصل داشت، توانست در شیراز و در بازی با فجر سپاسی نیز به روند امتیازگیری‌اش ادامه دهد. فجری‌ها با نیت برد وارد میدان شدند، اما پارس جنوبی جم که اصلا دوست نداشت بازنده از میدان خارج شود، برنامه‌هایش برای مهار حملات فجر را به‌خوبی پیاده کرد و البته در ادامه روی حملات برنامه‌ریزی‌شده به دروازه فجر نزدیک شد؛ اما در این بازی موفق به گل‌زنی نشد.
 
در‌نهایت ۲ تیم به تقسیم امتیازات در این بازی راضی شدند. فجر‌سپاسی با این تساوی شمار امتیازاتش را به عدد‌۸ رساند و در میانه‌های جدول جای دارد و این بدین‌معنی است که می‌تواند در هفته‌های آتی برای صعود به رده‌های بالاتر جدول برنامه‌ریزی کند. اما پارس با این تساوی یازده‌امتیازی شد. فرمول امتیازگیری پارس جنوبی با محمد نصرتی برای صعود به لیگ برتر است؛ ۲ امتیاز از هر بازی به‌علاوه یک.


بال‌های شاهین باز شد

شاهین شهرداری بوشهر با هدایت فراز کمالوند یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر است؛ تیمی که فصل گذشته یکی از ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر بود. این تیم برای رسیدن به رؤیا‌های خود دیروز بازی سختی با قشقایی داشت. محمد ابراهیمی که مهاجم شناخته‌شده‌ای به شمار می‌رود و در تیم‌های متعدد لیگ‌برتری بازی کرده است، در دقیقه‌۳۵ بازی شاهین شهرداری بوشهر را به گل رساند و همین گل برای کسب ۳ امتیاز این دیدار کافی بود.
 
کسب ۱۰‌امتیاز از ۵ بازی؛ شاهین شهرداری بوشهر تیم سوم جدول و در فاصله یک‌امتیازی با صدرنشین یعنی استقلال خوزستان است و این بدین‌معنی است که همه‌چیز برای تیم فراز کمالوند به‌خوبی پیش می‌رود. قشقایی شیراز بعد از پیروزی که در‌برابر ملوان در استادیوم شهدای نوشهر داشت، دیگر امتیازی به دست نیاورده است. کسب همان ۳‌امتیاز و حضور در رده شانزدهم جدول بدین‌معنی است که قشقایی اکنون یکی از ۳ گزینه سقوط به شمار می‌رود. البته قشقایی در این دیدار برای کسب حداقل امتیاز بازی زحمات زیادی کشید، اما مغلوب تجربه تیم حریف شد.
 
روند برای شاهین شهرداری بوشهر به‌خوبی پیش می‌رود؛ به‌ویژه که در ترکیب این تیم بازیکنان باتجربه‌ا‌ی حضور دارند. اگر مشکلات مالی، شاهین را آزار ندهد، در‌نهایت این تیم می‌تواند در پایان فصل، صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد.

نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است: مس کرمان ۱ - نود ارومیه ۰ / گل‌ریحان البرز ۱ - خوشه طلایی ساوه ۰ / شهرداری آستارا ۳ - استقلال‌ملاثانی ۱ / هوادار تهران ۱ - بادران تهران‌۲ / رایکای بابل ۲ - چوکای تالش ۱ / فجر شهید‌سپاسی شیراز ۰ - پارس جنوبی جم ۰ / خیبر خرم‌آباد ۲ - ملوان بندرانزلی ۲ / شاهین شهرداری بوشهر ۱ - قشقایی شیراز ۰ / استقلال خوزستان ۱ - آرمان‌گهر سیرجان ۰
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->